Gespreksvaardigheden
Gespreksvaardigheden voor Leidinggevenden
Goede communicatieve vaardigheden, een vereiste eigenschap die we in bijna elke vacature wel beschreven terugvinden en waar we allemaal over beweren te beschikken in onze sollicitatiebrieven. Maar wat zijn goede communicatieve vaardigheden eigenlijk? Waarom is het zo belangrijk om over goede communicatieve vaardigheden te beschikken op het werk? En zijn we echt zo communicatief vaardig als we denken?
Deze zelfinstructietraining is gericht aan leidinggevenden die graag hun communicatieve vaardigheden op het werk willen versterken en doelgerichte gesprekken willen leren voeren met hun werknemers. Tijdens de training ga je onder andere meer leren over de basistheorieën over communicatie en leiderschap, de verschillende gesprekstechnieken en hoe je deze kunt toepassen op de werkvloer in verschillende situaties.
Cursusoverzicht
Gespreksvaardigheden – De nulmeting | 00:00:00 | ||
Video's | |||
Gespreksvaardigheden 00 Introductie | 00:00:00 | ||
Gespreksvaardigheden 01 Voordelen gespreksvaardigheden | 00:00:00 | ||
Gespreksvaardigheden 02 Communicatie | 00:00:00 | ||
Gespreksvaardigheden 03 Beter luisteren | 00:00:00 | ||
Gespreksvaardigheden 04 Goede vragen stellen | 00:00:00 | ||
Gespreksvaardigheden 05 Doelgericht gesprek | 00:00:00 | ||
Gespreksvaardigheden 06 Motiveren | 00:00:00 | ||
Gespreksvaardigheden 07 Aannemen en ontslaan | 00:00:00 | ||
Gespreksvaardigheden 08 Werksfeer verbeteren | 00:00:00 | ||
Gespreksvaardigheden 09 Extern communiceren | 00:00:00 | ||
Boek | |||
Gespreksvaardigheden voor leidinggevenden | 00:00:00 | ||
Communication Skills for Managers | 00:00:00 | ||
Gespreksvaardigheden examen | |||
Gespreksvaardigheden toets | 00:00:00 |
Course Reviews
No Reviews found for this course.